Місячник пожежної безпеки

Протягом місяця з 01.11.2017 по 01.12.2017 року в школі проходив місячник пожежної безпеки «Вогонь наш друг, та не завжди, чекати можна і біди». Завданням було поглибити поінформованість та знання учнів про пожежну безпеку, навичок обережного поводження з вогнем, правильної поведінки під час пожежі, виховання у дітей розуміння важких наслідків з причин порушення Правил пожежної безпеки.

Протягом місяця проведено такі заходи:

1.Відкриття Місячника знань безпеки життєдіяльності на тему «Вогонь наш друг, та не завжди, чекати можна і біди». Загальношкільна лінійка. Оголошення плану роботи. (01.11.2017)

2. Тематичні бесіди (1-11 класи); виставка-огляд спеціальної літератури «Вогонь-друг, вогонь-ворог»; показ мультфільмів та документальних фільмів на протипожежну тематику для учнів 1-11 класів.

3. Конкурс тематичних малюнків на тему «Вогонь не іграшка» 1-6 класи та плакатів на тему «А ти знаєш правила пожежної безпеки?» 7-10 класи; Конкурс віршів, ребусів та загадок про пожежну безпеку.

3. Виступ шкільних агітбригад юних пожежників 5-11 класів на тему «Запобігти, врятувати, допомогти!»

4.Тематичні бесіди, виховні години, тренінги, усні журнали, години спілкування:

Клас Тема
1 Бесіда «Вогонь буває різним»
2 Година спілкування «З сірниками не бавтесь, діти, бо можна згоріти»
3 Година спілкування «Вогонь друг,вогонь-ворог»
4 Година спілкування «Вогонь буває різним»
5 Година спілкування «Безпечне поводження з електроприладами»
6 Година спілкування «Пожежний – це професія героїчна!»
7 Бесіда «Опіки»
8 Година спілкування «Причина пожежі - недбалість»
9 Бесіда «Пожежа в громадському приміщенні»
10 Класна година «Вогонь наш друг»
11 Година спілкування «Причини пожеж в правила пожежної безпеки»

5. Перевірено наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

6. Підготовлено матеріали та оформлено стенди тощо;

7. Проведено відкриті уроки з питань пожежної безпеки, охорони праці, безпеки життєдіяльності.

8. Проведено практичні заняття з евакуації на випадок виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру (пожеж, руйнування будівель, ускладнення погодних умов) та опрацьовано схему оповіщення учасників навчально-виховного процесу.

9. Перевірено стан та забезпеченість медичного обладнання, поповнено аптечку швидкої допомоги в медичному кабінеті.

Педагог-організатор Даниляк Д.В. організувала виставку малюнків «Вогонь-друг, вогонь-ворог», а бібліотекар Нагорна Н.В. – виставку літератури.

Учитель основ здоров’я Петрук С.І. організувала показ мультфільмів «Правила поведінки при пожежі » та «Протипожежна безпека» для учнів 1-4 класів. Учні 5-8 класів переглянули навчальний фільм «Правила безпеки-правила життя. Служби порятунку» та для 9 класу було продемонстровано фільм «Причини пожеж та правила пожежної безпеки».

Вихователем Коноваловою Т.А. була проведена організована навчальна діяльність на тему «Щоб не трапилось біди», під час якої вихователь розповіла дітям про небезпеку від вогню та провела пошуково-дослідницьку діяльність: припинення горіння без доступу повітря, гасіння свічки.

вихователем Шлапак І.Ф. було проведено заняття на тему «Пам’ятай завжди малеча – з вогнем ігри небезпечні!», у ході якого вихователь ознайомила дітей з правилами пожежної безпеки та властивостями вогню, розповіла дітям про його користь та небезпеку. Виховувала почуття обережності і самозбереження. Протягом заняття вихователь використовувала слайд із зображенням вогню, а також пошуково-дослідницьку діяльність.

Закінчився місячник протипожежної безпеки загальношкільною лінійкою, на якій були підведені підсумки роботи, відзначені найактивніші учні, визначено найкращий плакат серед 7-11 класів та найкращі малюнки учнів 1-6 класів.

Заходи, які були проведені протягом місяця, були цілеспрямовані на формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Педагогічний колектив школи приділяє особливу увагу навчанню дітей Правилам пожежної безпеки. Ознайомлювати учнів з Правилами пожежної безпеки педагоги починають з перших днів навчання у школі. Оптимально діяти в різноманітних надзвичайних та екстремальних ситуаціях, надавати першу медичну, само- та взаємодопомогу можна навчити тільки застосовуючи різноманітні форми та методи виховної роботи, у тому числі інтерактивні, практичні, проблемно-пошукові тощо. Робота педагогів закладу допоможе дітям убезпечити себе в реальному житті та принесе свої результати, що допоможе істотно знизити кількість пожеж за участю дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 2279

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.